Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Idé - Skapa tidningar

Forum > Mugglarportalen > Idé - Skapa tidningar

1 2 3
Användare Inlägg
Godrica
Elev

Avatar


Hej! OBS!! RÄKNAR INTE MED RÖSTER JAG FÅR PÅ UGGLEPOST. VISSA KAN DÅ TRO ATT JAG "FUSKAR" OCH LÄGGER TILL RÖSTER UTAN ATT JAG FÅTT NÅGRA.
Jag har en idé där jag tycker att vi borde kunna göra tidningar här på mugglis. Att vi får betala för att göra en tidning, och sen kan man skriva artiklar och sådant. Det blir som att vi gör våra egna The Daily Prophet och Hört och Sett. Jag vet inte om denna idéen skulle bli bra. Därför tänkte jag skriva upp röster på de som gillar och inte gillar. Kommer även skriva upp olika förslag och förbättringar här nere som kan tillhöra denna idé.

Gillar denna idé (röster) :
~ ///////////

Gillar inte denna idé:
~

Förbättringar/synpunkter/förslag:
~ Kan vi inte skippa betalningen? Solkatten
~ En idé om att man kanske kunde betala typ 3 galleoner för att prenumerera på en tidning, och så får tidningens skapare pengarna x) LunaLovegood1

16 dec, 2012 14:15

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-22 kl. 18:33
Antal ändringar: 9

hedvigw1
Elev

Avatar


DRACO GIVE ME A HUG

16 dec, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av hedvigw1:
DRACO GIVE ME A HUG

Ursäkta, vad har det med saken att göra?
Godrica= Tja... Varför inte?
Det vore ju ganska kul faktiskt.

16 dec, 2012 17:59

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hedvigw1:
DRACO GIVE ME A HUG

Ursäkta, vad har det med saken att göra?
Godrica= Tja... Varför inte?
Det vore ju ganska kul faktiskt.

Nå, kul!

16 dec, 2012 19:30

Solkatten
Elev

Avatar


Varför betala?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 dec, 2012 18:13

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Varför betala?

Jag vet inte... Kanske liksom... Vi betalar ju för att skicka en snöboll och vi betalar för att skicka presenter... Så ja. Kan lägga till det på Förbättringar/synpunkter/förslag om du vill

18 dec, 2012 18:18

Caty Delacour
Elev

Avatar


Mohahahaha...
Älskar det här!
Vem vill inte skapa tidningen Voldys fanclub eller Hört och sett?
Jag är med på detta!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o3_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ftheribofbrown.files.wordpress.com%2F2014%2F11%2Ftumblr_mm32pdhuzd1snfm7ko1_500.gif

18 dec, 2012 18:33

swagrid
Elev

Avatar


Gillar!

Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D

18 dec, 2012 18:35

Godrica
Elev

Avatar


Tack hörrni

18 dec, 2012 18:41

The Daily Prophet
Elev

Avatar


Det skulle vart kul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

18 dec, 2012 20:16

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Idé - Skapa tidningar

Du får inte svara på den här tråden.