Julklappar på mugglis
Forum > Mugglarportalen > Julklappar på mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Hej. Vet inte om det finns något liknande forum, jag kunde inte finna det när jag sökte i alla fall, men ja.
Denna idéen fick jag när jag pratade med några kompisar på mugglis. De nämnde att de nästan aldrig fick snöbollar och att de trodde att de på julafton skulle stå utan mugglis-paket. Då tänkte jag att en sådan här tråd kanske skulle kunna hjälpa. Här kan man skriva upp folk man tycker förtjänar att få snöbollar eller julklappar. Du kan skriva upp dig själv och kompisar. Har du eller din kompis tur kanske ni får en liten snöboll eller en julklapp på julafton Säg till så kan jag skriva er i detta inlägg Kram, Godrica 15 dec, 2012 20:00 |
|
Cailine
Elev |
Är jag jätteego om jag väljer mig själv?
Har aldrig fått en enda snöboll och dessutom fyller jag år på julafton. ![]() ![]()
15 dec, 2012 20:05 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Cailine: Är jag jätteego om jag väljer mig själv? Har aldrig fått en enda snöboll och dessutom fyller jag år på julafton. Du är inget ego då! Nåhh. Grattis i förskott! 15 dec, 2012 20:07 |
Forum > Mugglarportalen > Julklappar på mugglis
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen