Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julklappar

Forum > Mugglarportalen > Julklappar

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har ni märkt att man kan ge bort julklappar till folk på mugglis i Weasleys Vassa Vintervaror? Jag tycker att det är en jättetrevlig funktion!

Men då jag har valt vad jag vill ge bort och klickar på "välj" så kommer jag tillbaka till Weasleys Vassa Varor och där står det "Du måste lägga något i paketet!". Men det har jag ju redan gjort
EDIT: jag böt dator nu, och det funkar på denna dator

15 dec, 2012 18:29

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-15 kl. 18:44
Antal ändringar: 1

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har ni märkt att man kan ge bort julklappar till folk på mugglis i Weasleys Vassa Vintervaror? Jag tycker att det är en jättetrevlig funktion!

Men då jag har valt vad jag vill ge bort och klickar på "välj" så kommer jag tillbaka till Weasleys Vassa Varor och där står det "Du måste lägga något i paketet!". Men det har jag ju redan gjort

Så är det inte för mig

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

15 dec, 2012 18:39

Borttagen

Avatar


Jag ÄLSKAR den nya funktionen med julklappar

jag skickar JÄTTEMÅNGA xD

15 dec, 2012 20:43

Tonks_xD
Elev

Avatar


hahha jag håller på att skicka till miljontals personer som ändå inte kommer att skicka till mig xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

15 dec, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
hahha jag håller på att skicka till miljontals personer som ändå inte kommer att skicka till mig xD


Till mig ? näää skoja bara

15 dec, 2012 22:54

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks_xD:
hahha jag håller på att skicka till miljontals personer som ändå inte kommer att skicka till mig xD


Till mig ? näää skoja bara
visst c:
om du skickar till mig
haha vet att det ska bli som en överraskning, men är rädd att jag inte kommer få några alls xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

15 dec, 2012 22:54

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-15 kl. 22:56
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks_xD:
hahha jag håller på att skicka till miljontals personer som ändå inte kommer att skicka till mig xD


Till mig ? näää skoja bara
visst c:
:'DDDD em et om jag kommer skicka till dig?! NEJMEN SÅKLART

15 dec, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Jag har skickat massor nu, denna funktion ruinerar mig. Precis som julklappsköp ruinerar mig irl.

16 dec, 2012 07:26

Borttagen

Avatar


Den är så bra! Har hittills bara skickat 1 enda paket. Faktiskt. Jag saamlar nämligen på chokladgrodekort, så jaag vill inte ge bort allt för många. Men nu ska jag fortsätta att skicka!

16 dec, 2012 08:16

RoseElm30771
Elev

Avatar


Ok Tonks_XD jag tycker lite synd om dig så du får en liten julklapp från mig!

16 dec, 2012 08:36

1 2

Forum > Mugglarportalen > Julklappar

Du får inte svara på den här tråden.