Julklappar
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har ni märkt att man kan ge bort julklappar till folk på mugglis i Weasleys Vassa Vintervaror?
Men då jag har valt vad jag vill ge bort och klickar på "välj" så kommer jag tillbaka till Weasleys Vassa Varor och där står det "Du måste lägga något i paketet!". Men det har jag ju redan gjort EDIT: jag böt dator nu, och det funkar på denna dator 15 dec, 2012 18:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-15 kl. 18:44
|
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ni märkt att man kan ge bort julklappar till folk på mugglis i Weasleys Vassa Vintervaror? Men då jag har valt vad jag vill ge bort och klickar på "välj" så kommer jag tillbaka till Weasleys Vassa Varor och där står det "Du måste lägga något i paketet!". Men det har jag ju redan gjort Så är det inte för mig The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 15 dec, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Jag ÄLSKAR den nya funktionen med julklappar
jag skickar JÄTTEMÅNGA xD 15 dec, 2012 20:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
15 dec, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: hahha jag håller på att skicka till miljontals personer som ändå inte kommer att skicka till mig xD Till mig 15 dec, 2012 22:54 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: visst c:Skrivet av Tonks_xD: hahha jag håller på att skicka till miljontals personer som ändå inte kommer att skicka till mig xD Till mig om du skickar till mig haha vet att det ska bli som en överraskning, men är rädd att jag inte kommer få några alls xd ![]()
15 dec, 2012 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-15 kl. 22:56
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag har skickat massor nu, denna funktion ruinerar mig. Precis som julklappsköp ruinerar mig irl.
16 dec, 2012 07:26 |
|
Borttagen
|
Den är så bra! Har hittills bara skickat 1 enda paket. Faktiskt. Jag saamlar nämligen på chokladgrodekort, så jaag vill inte ge bort allt för många. Men nu ska jag fortsätta att skicka!
16 dec, 2012 08:16 |
|
RoseElm30771
Elev |
Ok Tonks_XD jag tycker lite synd om dig så du får en liten julklapp från mig!
16 dec, 2012 08:36 |
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen