Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Jag tycker Dobby ser helt annorlunda ut i filmerna i tvåan och i sjuan. Han är liksom skrynkligare (xD) i tvåan. Visserligen får han ju mer mat när han är fri, men jag tycker ändå att de har gjort en liten miss där.
Vad tycker ni?
15 dec, 2012 11:26 |
|
annawpotter
Elev |
Verkligen!! Tycker mest om Dobby i tvåan.
Jättesynd egentligen att han får sån liten plats i filmerna, han förtjänar sååååå mycket mer!!! ♥♥♥ ![]()
15 dec, 2012 22:33 |
|
PureSlytherin
Elev |
15 dec, 2012 23:04 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag tycker det är jättesynd att de ändrar honom
Men jag gissar att det är för att tekniken går framåt och olika regissörer vill visa sina egna visioner av karaktären.
15 dec, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Ja, tycker typ om Dobby mycket mer i tvåan! Haha älskar allt med honom mer då ♥
15 dec, 2012 23:51 |
|
themarauder
Lärare |
Tror att det är så att de har försökt anpassa animationerna till filmerna etc. XD saker och ting ändras ju.. Men jag har ingen aning!
=) - just like themarauder 16 dec, 2012 00:32 |
Forum > Harry Potter > Dobby?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen