En frågesportsfråga!
Forum > Mugglarportalen > En frågesportsfråga!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dennys
Elev |
I frågan när börjar skolåren på hogwarts så är ju rätt svar den 1:a september. Men är det inte egentligen den 2:a september för den 1:a så har det INGENTING med skolan att göra!
13 dec, 2012 17:31 |
|
Seriously
Elev |
Men de åker ju till skolan den första september, vilket man kan likaväl se som "börja skolan". Däremot börjar de inte med lektioner förrän dagen efter.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 dec, 2012 17:39 |
|
Dennys
Elev |
Nej och det är ju lektionerna som är skolan ju...liksom...typ...kanske...jaa....
14 dec, 2012 20:48 |
|
Matizze
Elev |
Tja jag skulle nog säga att man börjar skolan den 1:a september med välkomstfesten.
Men en fråga bara! Anta att den första september är på en lördag. När börjar man med lektionerna då? ![]()
14 dec, 2012 22:01 |
|
fox
Elev |
Man får väl inte ha trådar med svar till frågesporten och till annat?
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
14 dec, 2012 23:01 |
|
Dennys
Elev |
Det är inte för svar!
15 dec, 2012 13:34 |
Forum > Mugglarportalen > En frågesportsfråga!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen