Snöbollskrig för intresserade!
Forum > Mugglarportalen > Snöbollskrig för intresserade!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
missy moon
Elev |
Hej!
Jag höll på att kasta snöbollar på Godrica då jag fick en idé! Vi kan ha ett stort snöbollskrig med många medlemmar! Anmäla sig?: Du säger i tråden att du vill vara med! Jag skriver upp dig. Du är med (hoppas vi) något av datumen! Datum?: Kanske den 14-15-16? Tid?: När som helst! Tävling?: Om du vill vara med. Skriver du hur många snöbollar i ett inlägg. För varje snöboll ändrar du Resultat?: Jag kollar vem som fått flest på sig och skriver det! Pris?: En julgran, en halsduk och massor av kramar! För 1 sikel! Vi är med: missy moon Sååå foks! Wanna klick?Maybe here?<3 12 dec, 2012 18:18 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Whoopsie, här blev det två trådar jag låser denna. ^^
12 dec, 2012 20:15 |
Forum > Mugglarportalen > Snöbollskrig för intresserade!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen