Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snöbollskrig för intresserade!

Forum > Mugglarportalen > Snöbollskrig för intresserade!

Användare Inlägg
missy moon
Elev

Avatar


Hej!

Jag höll på att kasta snöbollar på Godrica då jag fick en idé!

Vi kan ha ett stort snöbollskrig med många medlemmar!

Anmäla sig?:
Du säger i tråden att du vill vara med! Jag skriver upp dig. Du är med (hoppas vi) något av datumen!

Datum?:
Kanske den 14-15-16?
Tid?:
När som helst!

Tävling?:
Om du vill vara med. Skriver du hur många snöbollar i ett inlägg. För varje snöboll ändrar du

Resultat?:
Jag kollar vem som fått flest på sig och skriver det!
Pris?:
En julgran, en halsduk och massor av kramar!


Vi är med:
missy moon




Sååå foks!

Wanna klick?Maybe here?<3

12 dec, 2012 18:18

Godrica
Elev

Avatar


Rolig idé! Kanske anmäler mig sen

12 dec, 2012 18:32

Borttagen

Avatar


Jag är på

13 dec, 2012 11:40

A.k
Elev

Avatar


Jag med!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

13 dec, 2012 12:35

Forum > Mugglarportalen > Snöbollskrig för intresserade!

Du får inte svara på den här tråden.