Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nästa träff...

Forum > Mugglarportalen > Nästa träff...

Användare Inlägg
TrueLuna
Elev

Avatar


Hej, jag bara undrar när ni tänkte ha en ny Mugglis-träff? Har aldrig varit på en så jag skulle gärna gå på en

- Love between the houses! <3<3<3

11 dec, 2012 20:11

95mas
Elev

Avatar


På lördag är det mugglis träff i Örebro.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

11 dec, 2012 20:16

jojolovesmakeup
Elev

Avatar


Vet inte

Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna.

11 dec, 2012 20:24

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Inga fler är planerade ännu i Stockholm. ^^

Men om du vill gå på en träff är det ju enkelt att faktiskt starta en själv.

12 dec, 2012 08:34

Alex Stanley
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Inga fler är planerade ännu i Stockholm. ^^

Men om du vill gå på en träff är det ju enkelt att faktiskt starta en själv.

Vad gör man på en Mugglisträff och hur startar man en egen?

12 dec, 2012 17:18

DeathDownAlex
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Alex Stanley:
Skrivet av DeathDownAlex:
Inga fler är planerade ännu i Stockholm. ^^

Men om du vill gå på en träff är det ju enkelt att faktiskt starta en själv.

Vad gör man på en Mugglisträff och hur startar man en egen?

Man kan göra precis vad som helst.
Ibland är det bara en grupp människor som träffas utan någon förbestämd anledning. Men ofta går man på museum eller har fika i någon park. ^^

Det är alltså precis vad man känner för.

Att ha en egen träff är enkelt. Du gör en tråd om det. Om folk som är i närheten vill komma så gör dem det.

Man behöver alltså inte fråga någon i staff eller be någon annan anordna en träff.

12 dec, 2012 19:03

Alex Stanley
Elev

Avatar


Så bra! Tack!

13 dec, 2012 15:53

Forum > Mugglarportalen > Nästa träff...

Du får inte svara på den här tråden.