Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julklappar på mugglis

Forum > Mugglarportalen > Julklappar på mugglis

1 2
Användare Inlägg
Alfrida
Elev

Avatar


Jag vet inte om det redan finns en sån här tråd men jag hittade ingen. Om det finns en så kan någon ta bort den . Jag tycker i alla fall att det vore väldigt roligt om man kunde ge bort julklappar här på mugglis, det vore superkul nån annan som tycker det?

hogwartsforever!!t

8 dec, 2012 21:53

Borttagen

Avatar

+1


Ja, det hade vart kul
Vet en person jag hade velat ge extra mycket till...

8 dec, 2012 22:10

LolFeelings
Elev

Avatar


Jag gömmer tegelstenarna jag vill ge folk i snöbollar och kastar på dem, och den funktionen finns ju redan 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

8 dec, 2012 22:17

Alfrida
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Jag gömmer tegelstenarna jag vill ge folk i snöbollar och kastar på dem, och den funktionen finns ju redan 8D

Nu fattar jag inte riktigt

hogwartsforever!!t

9 dec, 2012 21:08

Borttagen

Avatar


Någon får gärna kasta en sån där snöboll på mig! Har aldrig varit med om det förut..

Vad gäller julklappar så tycker jag också det skulle vara kul!

Btw, för den som vill ha julklappar man kan ta på - så har jag en liten julklappsutdelning varje advent i form av giveaways, där man kan vinna en fjäderpenna.
Kolla in min sida under "News"
http://vileria.wix.com/vileria

9 dec, 2012 21:24

me.
Elev

Avatar


Jag tycker det skulle vara grymt bra

10 dec, 2012 15:28

kocospricken15
Elev

Avatar


10 dec, 2012 15:53

septimus heap 2012
Elev

Avatar


man skulle kunna skicka dom i ett medelande

finns det verkligen snöbollar med tegelstenar i ?

10 dec, 2012 18:00

Alfrida
Elev

Avatar


Skrivet av septimus heap 2012:
man skulle kunna skicka dom i ett medelande

finns det verkligen snöbollar med tegelstenar i ?

Nej Det tror jag inte xD jag fattade inte vad hen menade

hogwartsforever!!t

10 dec, 2012 18:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alfrida:
Skrivet av septimus heap 2012:
man skulle kunna skicka dom i ett medelande

finns det verkligen snöbollar med tegelstenar i ?

Nej Det tror jag inte xD jag fattade inte vad hen menade
Jag tror att det var ett skämt från hens sida

10 dec, 2012 21:51

1 2

Forum > Mugglarportalen > Julklappar på mugglis

Du får inte svara på den här tråden.