[FF] Är jag..Kär?
Forum > Fanfiction > [FF] Är jag..Kär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Språk: Svenska
Rating: G (Kan komma några svordomar ibland, men inga direkt JÄTTEFULA) Handling: Isabelle(Kallas ev. Bellie, Belle, Bella)Är dotter till Harry Potter och Ginny Potter, och ska börja sitt tredje år på Hogwarts.Isabelle blir plötsligt kär i en kille, en av hennes bästa vänner, Ted Lupin. Kap. 1 - Hogwartsexpressen Jag gick långsamt genom trängseln på Hogwartsexpressen.Jag kollade in i en kupé där några Slytherinelever satt.De flinade mot mig.Jag gick vidare och fann strax en ledig kupé.Jag satte ner kofferten och ugglan Dani på hyllan.Jag satte mig mjukt ner vid fönsterplatsen och tittade ut genom fönstret. Jag hörde att kupédörren öppnades och vände mig om.Där stod min bästa vän Ted, Ted Lupin. "Bellie!"Sa Ted glatt och log stort. "Hejsan Teddybjörnen"Sa jag surt. "Vad är det?"Frågade Ted missnöjt och satte sig mitt emot mig. "Du har inte skrivit på hela sommaren!"Utropade jag och kände en tår falla. "Mormor har inte låtit mig skriva.."Sa han. Jag märkte inte att tåget hade börjat rulla. "Men.."Sa jag innan jag avbröts av godistanten. "Vill ni ha något från vagnen?"Frågade hon vänligt. "Ja, Bertie Botts bönor i alla smaker!"Sa jag och betalade. "Inget tack"Sa Ted. Tanten gick och jag tog en böna. "Mums!Jordgubbe"Sa jag och kollade på Teddy. Tåget saktade ner och jag förstod att vi var framme vid stationen. //Lisa Weasley Förlåt för kort del!Min första berättelse! 8 dec, 2012 17:19 |
|
Griphook
Elev |
Wow typ ingen som läser =(
8 dec, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
8 dec, 2012 17:36 |
|
Griphook
Elev |
BEVAKAR
8 dec, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
ÅHH!Jag älskar dig!Nej men tack!Jag skriver väl a snart.. Taggar några och ser fall de kommer och läser: Malou The Daily Prophet HannaPanna cikki Katla LIA15 Fred-Ron 8 dec, 2012 17:42 |
|
Ariel
Elev |
Jag bevakar nu!!!
super bra! //Ariel 8 dec, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Jippie!
Jag skriver när jag har kommit hem från affären.(Bor typ femhundra meter från affären, och jag ska åka bil och bara köpa godis så det går snabbt!) 8 dec, 2012 17:53 |
|
cikki
Elev |
Den verkar bra.
8 dec, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Du gjorde rätt i att tagga mig, bevakar den nu, den är bra såhär långt, skriv meeeeeeeeer!
8 dec, 2012 18:19 |
|
Dramione99
Elev |
Ja, det var ju ok!
8 dec, 2012 18:26 |
Forum > Fanfiction > [FF] Är jag..Kär?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen