Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit besvärjelse? :D

Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D

1 2 3
Användare Inlägg
emmasagman
Elev

Avatar


min är nog accio måste jag säga gillar den skarpt, fatta hur gött att ligga i sängen sen säga typ accio mat , så får man maten utan att resa sig upp!
hemskt va lat jag lät nu haha!

så vilken är eran?

7 dec, 2012 14:49

elinsagman
Elev

Avatar


expecto patronum!

7 dec, 2012 15:41

Expecto-Patronum
Elev

Avatar


Expecto-Patronum

7 dec, 2012 17:21

Ally Regins
Elev

Avatar


Imperio!
Då kan nån annan hämta sakerna åt mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F68ty0w.gif

7 dec, 2012 17:39

emmasagman
Elev

Avatar


Skrivet av Ally Regins:
Imperio!
Då kan nån annan hämta sakerna åt mig.

haha det har du rätt i !

8 dec, 2012 12:04

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Riddiculus
Eller Expecto Patronum

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

8 dec, 2012 13:28

Borttagen

Avatar


Crucio, Accio och Imperio

8 feb, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Oblivite, Crucio

8 feb, 2013 21:05

Lisan100
Elev

Avatar


Accio och alohomora

8 feb, 2013 21:40

Lolly0101
Elev

Avatar


Exetom Patronus !

8 feb, 2013 21:42

1 2 3

Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D

Du får inte svara på den här tråden.