favorit besvärjelse? :D
Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emmasagman
Elev |
min är nog accio måste jag säga gillar den skarpt, fatta hur gött att ligga i sängen sen säga typ accio mat , så får man maten utan att resa sig upp!
hemskt va lat jag lät nu haha! så vilken är eran? 7 dec, 2012 14:49 |
|
elinsagman
Elev |
expecto patronum!
7 dec, 2012 15:41 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
Expecto-Patronum
7 dec, 2012 17:21 |
|
Ally Regins
Elev |
7 dec, 2012 17:39 |
|
emmasagman
Elev |
8 dec, 2012 12:04 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Riddiculus
Eller Expecto Patronum Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 8 dec, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Crucio, Accio och Imperio
8 feb, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Oblivite, Crucio
8 feb, 2013 21:05 |
|
Lisan100
Elev |
Accio och alohomora
8 feb, 2013 21:40 |
|
Lolly0101
Elev |
Exetom Patronus !
8 feb, 2013 21:42 |
Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen