Sköta om djur
Forum > Mugglarportalen > Sköta om djur
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Hej!
Jag funderar på en sak. Jag tycker man borde kunna sköta om husdjuren (Råtta, Padda , katt, eller uggla). När jag var ny här trodde jag man fick sköta om dem och sparade ihop till en uggla. Med den finns ju bara på presentationen, man kan ju inte sköta om den! Man skulle ju kunna fixa så man kan mata ge vatten till den, leka med den, och om man har en uggla skulle det vara kul att kunna skicka brev med den! Ge gärna dina åsikter om det här!
6 dec, 2012 16:50 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av NyTo: Hej! Jag funderar på en sak. Jag tycker man borde kunna sköta om husdjuren (Råtta, Padda , katt, eller uggla). När jag var ny här trodde jag man fick sköta om dem och sparade ihop till en uggla. Med den finns ju bara på presentationen, man kan ju inte sköta om den! Man skulle ju kunna fixa så man kan mata ge vatten till den, leka med den, och om man har en uggla skulle det vara kul att kunna skicka brev med den! Ge gärna dina åsikter om det här! Jag tycker det samma! Imagination and dreaming is my life 6 dec, 2012 20:58 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
jag med bra tänkt
Elev 7 dec, 2012 09:25 |
|
mayagw
Elev |
tycker samma sak som du
7 dec, 2012 11:08 |
|
NyTo
Elev |
7 dec, 2012 14:51 |
Forum > Mugglarportalen > Sköta om djur
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen