ba
Forum > Fanfiction > ba
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
malkolm8
Elev |
hej
5 dec, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Vad gör denna tråden i fanfiction forumet? Dessutom känns det som spam
5 dec, 2012 19:18 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad gör denna tråden i fanfiction forumet? Dessutom känns det som spam Det är spam. 5 dec, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Kan en prefekt låsa tråden?
5 dec, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Borttagen: Vad gör denna tråden i fanfiction forumet? Dessutom känns det som spam Det är spam. Skrivet av Borttagen: Ja! Ärligt, fanfictiontrååden är till föt att skrivaa fanfictions, noveller, men inte spamma, det gäller inte bara här på fanfictions, utan i alla kategorier! Du borde läsa Mugglis regler. Där ståår det. Kan någon prefekt lååsa?...Kan en prefekt låsa tråden? 5 dec, 2012 20:06 |
Forum > Fanfiction > ba
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen