Vilken bok läser ni?
Forum > Harry Potter > Vilken bok läser ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan!Jag bara undrar vilken HP-bok ni läser?Själv läser jag 7:an, Alltså Dödrelikerna, och jag har läst alla i ordning.
Ps. Älskar dig käraste Alva aka Miss Will! Miss Will 3 dec, 2012 17:48 |
|
erik potter123
Elev |
jag har läst alla men jag läser nu the chamber of secret på engelska
Spoiler:
Tryck här för att visa! 3 dec, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Harry Potter and the goblet of fire
3 dec, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Okej båda två!
3 dec, 2012 18:28 |
|
MissLollo
Elev |
Har precis läst ut The Order of the Phoenix och har börja med The Half Blood Prince, men Silence (inte HP bok) kommer först just nu
3 dec, 2012 18:42 |
|
Safrina
Elev |
3 dec, 2012 18:49 |
|
Miss Will
Elev |
Jag läser 4:an! Alltså jag läser om alla böckerna 1-5. Det är SÅ kul!
4 dec, 2012 19:57 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag har läst alla tre ggr men satsar på en fjärde gång. Kanske engelska böckerna snart?
Imagination and dreaming is my life 4 dec, 2012 19:58 |
|
LouGreen
Elev |
Har läst hela serien 7 ggr
4 dec, 2012 20:02 |
|
Minihäst
Elev |
Har läst alla
another day, another slay 4 dec, 2012 20:26 |
Forum > Harry Potter > Vilken bok läser ni?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen