Djur
Forum > Mugglarportalen > Djur
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Voldy0000
Elev |
Jag skulle tycka att det vore kul om man kunde ha fler djur!
Det vore häftigt om man kunde ha en Fågel Fenix (eller vad det nu heter xD) Men då skulle dom vara dyra...men ändå! Kan ni fundera på vilka djur man skulle kunna ha och också fundera på om man ska kunna ha en Fågel Fenix och kanske en hund som husdjur? Då skulle jag blir riktigt glad! Tack och Hej The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 2 dec, 2012 19:48 |
|
Seriously
Elev |
En hippogriff!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 2 dec, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha
En orm En fågel fenix En katt uggla En katt Ja det är dom djuren jag vill skaffa mig på min profil 2 dec, 2012 23:50 |
|
HalfBloodPrincess99
Elev |
"It's not Hogwarts without you, Hagrid." 3 dec, 2012 16:19 |
|
Voldy0000
Elev |
Jaaa!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 3 dec, 2012 16:21 |
|
HalfBloodPrincess99
Elev |
Skrivet av Voldy0000: Jaaa! Nej en enhörning!!! "It's not Hogwarts without you, Hagrid." 3 dec, 2012 16:22 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av HalfBloodPrincess99: Skrivet av Voldy0000: Jaaa! Nej en enhörning!!! Det med! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 3 dec, 2012 16:23 |
|
HalfBloodPrincess99
Elev |
Skrivet av Voldy0000: Skrivet av HalfBloodPrincess99: Skrivet av Voldy0000: Jaaa! Nej en enhörning!!! Det med! Haha, jaa det finns massor med underbara magiska djur. Tänk er typ en sfinx! "It's not Hogwarts without you, Hagrid." 3 dec, 2012 16:24 |
Forum > Mugglarportalen > Djur
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen