Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Voldemort söt som 15 åring ??

Forum > Harry Potter > Voldemort söt som 15 åring ??

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Är det bara jag som tycker att Voldemort är söt när han är ung?? Ja då heter han ju Tom Dolder men jag tycker faktist han är jättesöt i andra Harry potter filmen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.google.se%2Fimgres%3Fnum%3D10%26amp%3Bhl%3Dsv%26amp%3Btbo%3Dd%26amp%3Bbiw%3D1639%26amp%3Bbih%3D699%26amp%3Btbm%3Disch%26amp%3Btbnid%3D_-jozmVfQG4zFM%3A%26amp%3Bimgrefurl%3Dhttp%3A%2F%2Fharrypotterbloggen.blogspot.com%2F2011%2F06%2Flord-voldemort-fd-tom-dolder.html%26amp%3Bdocid%3DSKWI4SjvpaxMBM%26amp%3Bimgurl%3Dhttp%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-ZgrE_w3w2Q8%2FTfMoRS6tF0I%2FAAAAAAAAADg%2FawZJAsKmYzI%2Fs1600%2FTom%25252BDolder.jpg%26amp%3Bw%3D391%26amp%3Bh%3D533%26amp%3Bei%3DSm67UMfkF6n34QTNr4HYDw%26amp%3Bzoom%3D1%26amp%3Biact%3Dhc%26amp%3Bvpx%3D284%26amp%3Bvpy%3D94%26amp%3Bdur%3D2725%26amp%3Bhovh%3D261%26amp%3Bhovw%3D192%26amp%3Btx%3D80%26amp%3Bty%3D106%26amp%3Bsig%3D100016330166475078449%26amp%3Bpage%3D1%26amp%3Btbnh%3D139%26amp%3Btbnw%3D110%26amp%3Bstart%3D0%26amp%3Bndsp%3D50%26amp%3Bved%3D1t%3A429%2Cr%3A2%2Cs%3A0%2Ci%3A89

2 dec, 2012 16:06

Minihäst
Elev

Avatar


HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!!

another day, another slay

2 dec, 2012 16:14

Borttagen

Avatar


Då är det inte bara jag som tycker att han är snygg

2 dec, 2012 16:28

Borttagen

Avatar


Njae, tycker han ser ganska snobbig ut

2 dec, 2012 16:52

bullen289
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Njae, tycker han ser ganska snobbig ut

håller faktiskt med... Visst han är väl lite söt men han ser lite snobbig ut!

2 dec, 2012 17:16

WildQueen
Elev

Avatar


Han är super snygg! haha XD

2 dec, 2012 18:46

Lily Brown
Elev

Avatar


Jag tycker han är ganska snygg... Men ser kanske lite (lite) snobbig. (Av någon anledning, så tänkte jag mig alltid honom som blond innan jag såg filmen)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

2 dec, 2012 19:08

erik potter123
Elev

Avatar


jag tyckte han vr cool

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

2 dec, 2012 19:25

emmasagman
Elev

Avatar


nej håller inte med!

2 dec, 2012 20:27

bullen289
Elev

Avatar


Skrivet av Lily Brown:
Jag tycker han är ganska snygg... Men ser kanske lite (lite) snobbig. (Av någon anledning, så tänkte jag mig alltid honom som blond innan jag såg filmen)

jag med!

2 dec, 2012 21:20

1 2 3

Forum > Harry Potter > Voldemort söt som 15 åring ??

Du får inte svara på den här tråden.