Rädslan för Friheten
Forum > Fanfiction > Rädslan för Friheten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna99
Elev |
HejHejHej! jag skriver liite om handlingen skriv eran åsikt!
Handling: George Weasley, tvillingsbroder till Fred Weasley. George går på sitt tredje år på Hogwarts. Plöstligt börjar George få massor med brev, från en okänd person. Han berättar inte till någon och plöstligt så händer det, något otroligt och som George kommer att minnas för livet. 1 dec, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Ååh... det låter awesome
1 dec, 2012 20:46 |
Forum > Fanfiction > Rädslan för Friheten
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen