Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

jul kalendern

Forum > Harry Potter > jul kalendern

Användare Inlägg
gurra
Elev

Avatar


hallå! vad tycker ni om julkalendern?????????????????????????

ggggggggggggggggggggggggggggggg

1 dec, 2012 17:31

Hedwig00
Elev

Avatar


bra

Ħɛωιɢ00

17 dec, 2012 20:00

Borttagen

Avatar


toppen!!!

17 dec, 2012 20:11

Borttagen

Avatar


Inte HP men den är WONDERFULL

18 dec, 2012 07:20

lisa311
Elev

Avatar


ÄLSKAR den!!

Don't Worry, Be Happy

18 dec, 2012 10:59

Nevira Enger
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!ÄLSKAR den!!


Jag med!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F8bc9d096077474eaed6358ee8a634e98.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6hil1HHrx1qgt0vro1_500.gif (går på julbalen)

18 dec, 2012 14:21

SummerQueen
Elev

Avatar


Skitbra, synd att den har kritiserats så mycket...

SummerQueen

18 dec, 2012 16:59

Borttagen

Avatar


Jag tycker den är jätte bra.

18 dec, 2012 20:18

lunalovegood!!
Elev

Avatar


I love den! Men man borde kanske få veta svaret om man har haft fel tre gånger.

19 dec, 2012 16:05

Forum > Harry Potter > jul kalendern

Du får inte svara på den här tråden.