Georges sorg
Forum > Fanfiction > Georges sorg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Namn: Georges sorg
Författare Mily Handling: George sörjer flera månader efter sin brors död. Kan nånting få George att le igen?? Kapitel 1. Halvan av sig själv försvann. Jag låg i sängen på mitt rum och grät. Jag hade inte varit glad sen min bror dog. Jag kunde se min brors vidöppna ögon den dagen han dog. Jag tyckte fortfarande att allt var mitt fel. Även om det var en månad sen Fred dog. Jag hörde fotsteg stanna utanför min dörr - Låt mig va ifred skrek jag med tårarna strömande ut ur ögonen. Resten av familjen fattade ingenting hur det känndes att se en halva av sig själv försvinna utan förvarning. Hans mamma Molly suckade och gick ner - Hur är det med honom?? frågade Bill - Värre. Han har inte lämmnat rummet på en månad och jag hör honom gråta varje dag sa Molly. - Vi kanske kan prata med honom sa Charlie - Det kommer nog inte hjälpa sa Ginny - Om man kommer nära hans dör så vill han att vi lämnar honom i fred sa Persy som ochså sörjde över fred men han och de andra hade kommit över sorgen. Undertiden grät jag fortfarande - Jag ville inte att det skulle bli så här hörde jag Freds röst. Jag såg bort mot hans säng och där satt hans spöke - Om du ändå kunde ta mig med sa jag - Jag önskar att jag kunde men det är mot spökreglerna sa Fred. Jag torkade bort tårarna. 1 dec, 2012 02:08 |
Forum > Fanfiction > Georges sorg
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen