Drakägg..?
Forum > Harry Potter > Drakägg..?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bella Trix
Elev |
Hej! jag undrar hur lång tid det tar för ett drakägg att kläckas? Tacksam för svar.
Spoiler: Tryck här för att visa! Potterhead and Tribute ♥
30 nov, 2012 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 4 kl. 01:12
|
|
Alfrida
Elev |
När man har klappat det 3 ggr per dag fyra dagar så kläck den
hogwartsforever!!t 30 nov, 2012 21:50 |
|
Irma Pince
Elev |
Hur klappar man dracken? Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 30 nov, 2012 22:15 |
|
Alfrida
Elev |
Man kan inte klappa Draken bara ägget, men man gör det genom att trycka på det så att det öppnas och sen trycka på ägget och då kommer det upp en ruta där det stå att du har klappat c: hogwartsforever!!t 30 nov, 2012 22:17 |
|
Puffsy
Elev |
Skrivet av Alfrida: Man kan inte klappa Draken bara ägget, men man gör det genom att trycka på det så att det öppnas och sen trycka på ägget och då kommer det upp en ruta där det stå att du har klappat c: Man kan klappa drakarna när dem kläckts också ![]()
30 nov, 2012 22:26 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Puffsy: Skrivet av Alfrida: Man kan inte klappa Draken bara ägget, men man gör det genom att trycka på det så att det öppnas och sen trycka på ägget och då kommer det upp en ruta där det stå att du har klappat c: Man kan klappa drakarna när dem kläckts också Ja, och så ska man inte glömma att mata de. Den här tråden ska nog vara i kategorin mugglarportalen tror jag, men någon prefekt får väl bara flytta den. I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 nov, 2012 22:45 |
|
Erica
Elev |
1 dec, 2012 08:41 |
|
hermione gragner
Elev |
min var super tröög kläktes inte förn om typ två vekor.
1 dec, 2012 18:59 |
|
mollylisa
Elev |
vad bra att du skapade denna tråd jag undrade okså det
2 dec, 2012 18:50 |
Forum > Harry Potter > Drakägg..?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen