Drakar
Forum > Mugglarportalen > Drakar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione6
Elev |
Ä det bara jag som tycker det borde finnas fler drakar typ Norbert den Norska... (kommerinte på vad den heter )
"Du köper kärlek säljer hat" 30 nov, 2012 16:07 |
|
lusianna
Elev |
det tycker inte jag jag tyckmer det räcker med dem det är
Lusianna 30 nov, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Finns många trådar där folk tycker samma sak och tycker ej samma sak. Men ja jag själv tycker det vore kul om det skulle kunna bli fler drakar.
30 nov, 2012 17:44 |
|
hermione gragner
Elev |
Man kan vara nöjd med det man får
30 nov, 2012 22:13 |
|
Minihäst
Elev |
Det skulle vara kul OM det blir någon tid över!
another day, another slay 1 dec, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Har tänkt på det, och jag tycker att det ska finnas en [b]green]Norbert
1 dec, 2012 20:48 |
Forum > Mugglarportalen > Drakar
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen