Hjälp med GIFS
Forum > Mugglarportalen > Hjälp med GIFS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tophii
Elev |
Hej! Jag är ny så jag har en fråga!!
Hur lägger man till GIFS (bilder som rör sig) i signaturen?? Smosh Forever <3
29 nov, 2012 15:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Ingen anng tyvärr
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2012 16:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Se till att du har en bildlänk till bilden, sedan använder du koden
[img]bildlänk[/ img] men utan mellanslag, så blir det en bild without something there is no nothing 29 nov, 2012 16:25 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Li: ..och om man redan har en bild sparad på datorn kan man ladda upp den på tinypic.com och klistra in andra textrutan här Se till att du har en bildlänk till bilden, sedan använder du koden [img]bildlänk[/ img] men utan mellanslag, så blir det en bild ![]()
29 nov, 2012 17:05 |
|
Tophii
Elev |
30 nov, 2012 20:16 |
Forum > Mugglarportalen > Hjälp med GIFS
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen