Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

kvastar

Forum > Mugglarportalen > kvastar

Användare Inlägg
septimus heap 2012
Elev

Avatar


jag tycker att vi borde ha flera kvastar
typ som:
oakshaft 79
moontrimmer
silver arrow
rensopare serien
komet serien
tinderblst
stjärn skottet
alla nimbusarna
twigger 90

26 nov, 2012 18:07

Lavender Brown 11
Elev

Avatar


Skrivet av septimus heap 2012:
jag tycker att vi borde ha flera kvastar
typ som:
oakshaft 79
moontrimmer
silver arrow
rensopare serien
komet serien
tinderblst
stjärn skottet
alla nimbusarna
twigger 90

Det var en bra ide!

Uggla mig gärna! Duellera med mig!

27 nov, 2012 15:02

bullen289
Elev

Avatar


Visst det skulle kunna vara lite kul men ärligt talat så vet jag inte om jag själv skulle köpa en av dem... Är helt nöjd med min nimbus 2000 Vet att det finns folk som är betydligt mer "kvast-intresserade" än jag men ändå... Just my opinion...

27 nov, 2012 21:30

Lavender Brown 11
Elev

Avatar


Tycker inte om moontrimmer. Passar liksom inte.

Uggla mig gärna! Duellera med mig!

28 nov, 2012 15:47

NyTo
Elev

Avatar


Tja, jag vet inte, isf kanske 2-3 kvastar till, eller nåja, beror på vad det skulle kosta, det är också onödigt att ha en massa kvastar för samma pris.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

28 nov, 2012 16:04

Forum > Mugglarportalen > kvastar

Du får inte svara på den här tråden.