Mugglis app.
Forum > Mugglarportalen > Mugglis app.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tikis
Elev |
Vet inte om det finns en sådan här tråd men jag vill komma med ett förslag.
Det är ganska så många som är medlem på mugglis, och ganska så många har smartphones. VIsst vore det bra om man kunde skapa en app där man enkelt kan skriva i forum, duellera och spela spel osv osv. Jag vet att man kan gå in på internet på mobilen men det är väldigt segt. Visst vore det häftigt?
26 nov, 2012 16:42 |
|
LolFeelings
Elev |
26 nov, 2012 16:44 |
|
Tikis
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Det har diskuterats ofta för men det är svårt att genomföra - tar ju inte en kvart precis. Nä jag vet att det krävs mycket pengar, arbete osv. Men jag tycker ändå det är en punkt som är värd att ta upp. Enligt mig alltså.
26 nov, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Finns redan en sån tråd och jag vill verkligen ha en mugglis app också
26 nov, 2012 18:12 |
|
Tikis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns redan en sån tråd och jag vill verkligen ha en mugglis app också Aha. Hittade ingen! Haha
26 nov, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tikis: Skrivet av Borttagen: Finns redan en sån tråd och jag vill verkligen ha en mugglis app också Aha. Hittade ingen! Haha Haha det gör inget, gäller bara att söka så finner man! 26 nov, 2012 18:40 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis app.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen