"Drakhandlaren har sprungit iväg och gömt sig"
Forum > Mugglarportalen > "Drakhandlaren har sprungit iväg och gömt sig"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bubblez
Elev |
WTF??
Nån som vet när han kommer tillbaka? xDD Men ärligt, jag vill ha en drake!! 24 nov, 2012 22:44 |
|
AlexZz
Elev |
24 nov, 2012 22:45 |
|
Knizzlare
Elev |
24 nov, 2012 22:58 |
|
Solkatten
Elev |
Han är här nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 23:04 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Han kommer och går som han vill, Kika in lite senare. ^^
24 nov, 2012 23:11 |
Forum > Mugglarportalen > "Drakhandlaren har sprungit iväg och gömt sig"
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen