jag ska tänka på dig - Dramione
Forum > Fanfiction > jag ska tänka på dig - Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lynz
Elev |
24 nov, 2012 18:00
Detta inlägg ändrades senast 2017-04-23 kl. 20:08
|
|
Caty Delacour
Elev |
25 nov, 2012 16:14 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 25 nov, 2012 17:42 |
|
minisa
Elev |
Bra!
Kram till er ^~^ 25 nov, 2012 18:26 |
|
Freja
Elev |
Var det där epilogen?
Eller menar du prolog? Everything is Dramione and nothing hurts. 25 nov, 2012 18:53 |
|
lynz
Elev |
25 nov, 2012 19:37 |
|
Twiie
Elev |
25 nov, 2012 19:44 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 26 nov, 2012 07:36 |
|
lynz
Elev |
26 nov, 2012 09:47 |
|
Twiie
Elev |
Det du kan tänka på är att det är gramatiskt fel att använda "dom". Man använder antingen "de" eller "dem".
Det är bra att du har mycket tankar, men för att göra det ännu bättre kan du beskriva lite mer, om du tänker efter är dina tankar mycket mer detaljerade än vad du kanske tror. Jag fortsätter gärna och läsa
26 nov, 2012 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen