DEN OFFICELA HARRY POTTER DAGEN!
Forum > Harry Potter > DEN OFFICELA HARRY POTTER DAGEN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irma Pince
Elev |
Hej!
SPRID DETTA VIDARE TILL ALLA VÄNNER PÅ MUGGLARPORTALEN (genom att skicka meddelanden!) PS. På hp dagen ska man ju självklart säga "Glad Harry Potter Dag!" Vad tycker ni om den högtiden/ideen? Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 21 nov, 2012 17:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Det finns en internationell harry potter-dag, den 2a maj, J.k.rowling har bestämt det
jag är jättecoolig älska mig plz 23 nov, 2012 20:26 |
Forum > Harry Potter > DEN OFFICELA HARRY POTTER DAGEN!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen