Drakägg!?
Forum > Mugglarportalen > Drakägg!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
minisa
Elev |
Detta kanske är en knäpp fråga.. Men hur öppnar man sitt drakägg? Eller kommer det öppnas själv? Jag köpte mitt för ca 1 vecka sedan och det har inte hänt något
Kram till er ^~^ 20 nov, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Ja det kläcks av sig själv du klappa det 3 gånger varje dag tills det kläcks
20 nov, 2012 20:51 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av minisa: Detta kanske är en knäpp fråga.. Men hur öppnar man sitt drakägg? Eller kommer det öppnas själv? Jag köpte mitt för ca 1 vecka sedan och det har inte hänt något Såhär gör man: Högerklicka på ägget. ![]() Välj "Öppna länk i ny flik" ![]() Här hamnar sidan. ![]() Såhär ser sidan med ditt drakägg ut! ![]() Klicka på ägget för att klappa det. Klappa 3 gånger om dagen så kläcks det efter 3 dagar. När du har klappat ägget kommer den här rutan upp. ![]() ((Tog bilderna under Halloween när jag skulle förklara samma sak för någon annan
21 nov, 2012 14:49 |
|
minisa
Elev |
Tack
Kram till er ^~^ 21 nov, 2012 17:28 |
|
Barbiegirl
Elev |
hur många dagar tar det ?
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 21 nov, 2012 19:37 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av minisa: Detta kanske är en knäpp fråga.. Men hur öppnar man sitt drakägg? Eller kommer det öppnas själv? Jag köpte mitt för ca 1 vecka sedan och det har inte hänt något Spoiler: Tryck här för att visa! Eller så drar man ägget upp och gör en ny tab eller bara dubbelklicka på ägget Obs det sista fungerar inte på alla datorer. 23 nov, 2012 12:20 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Barbiegirl: hur många dagar tar det ? Vad jag har förstått det så är det lite olika. Men några dagar. Det brukar ta typ 3-5 dagar för mina ägg. I don't wanna break these chains! 23 nov, 2012 12:29 |
|
Zendaya
Elev |
Jag har inget drakägg själv, men hoppas du får svar.
24 nov, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Jag tror frågan är redan besvarad eftersom -Patronus- förklarade svaret mycket bra.
24 nov, 2012 09:47 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror frågan är redan besvarad eftersom -Patronus- förklarade svaret mycket bra. Ja Kram till er ^~^ 24 nov, 2012 09:50 |
Forum > Mugglarportalen > Drakägg!?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen