Drakblodet?
Forum > Harry Potter > Drakblodet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MinomeCrawton
Elev |
Jag undrar vad är drakblodet till?
o.O det kanske finns en liknande tråd om detta men har inte hittat någon.....sååå vad är det till? hur får man det osv?? (feeling a little retardet xd) ~Stardust~ Spoiler:
Tryck här för att visa! 19 nov, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
Menar du drakblodet här på mugglis?
Det får man då din drake dör.Du kan sälja det till drakhandlaren och få en ganska rejäl penningsumma Denna tråd borde väl förresten vara i mugglarportalen forumet? 19 nov, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Man kan sälja drakblod och få rätt så många galeoner för det
19 nov, 2012 14:36 |
|
MinomeCrawton
Elev |
Ah, ok
~Stardust~ Spoiler:
Tryck här för att visa! 19 nov, 2012 16:28 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jop, av 24 l kan man få t.o.m. 74 gall
Imagination and dreaming is my life 19 nov, 2012 17:31 |
|
Legnowia
Elev |
Ja, man får mer pengar ju mer drakblod man har, det vill säga hur länge man haft draken. Om man har haft draken jättelänge så får man också mycket pengar!
19 nov, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Jag bruka då sälja drakblod jag får
21 nov, 2012 16:41 |
|
Tonks<3
Elev |
21 nov, 2012 17:14 |
Forum > Harry Potter > Drakblodet?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen