Haha^^ We are the HP nerds
Forum > Harry Potter > Haha^^ We are the HP nerds
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha^^
När min bästis (Miss.Rowena) var hemma hos mig så körde vi singstar.. Cartoon Heros refräng blev lite wierd... "We are the HP neeeerds oh, we are the ones who gonna love it 4-ever" m.m. Hihihi Edit: Har du nånsin gjort om en låt? 26 feb, 2011 10:54 |
|
jan
Elev |
Haha xd
Nej jag har inte det men låter roligt Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
26 feb, 2011 10:55 |
|
Miss.Rowena
Elev |
"We came out of J.K. Rowlings house, oh wow,"
Vi måste göra om det någon gång. ~ Med rätt att besserwissa ~ 26 feb, 2011 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss.Rowena: "We came out of J.K. Rowlings house, oh wow," Vi måste göra om det någon gång. Aaa, absolutley 26 feb, 2011 10:56 |
|
Piggelin
Elev |
I Harry and the potters låt sjunger dom
"Draco Malfoy what´s your problem?" men jag råkade sjungar "J.K. Rowling what´s your problem?" 26 feb, 2011 11:53 |
|
SnapesFlikka
Elev |
jag har det, fast jag minns dock itn vilken dt var
What about me, what about you, what about everything we've been through 26 feb, 2011 11:55 |
|
Oskan
Elev |
Gjort om 21 Guns till 21 Wands, jävlats med en kompis som älskar Green Day!
"May the force be equal to mass times acceleration" 27 feb, 2011 13:54 |
|
WillTurner
Elev |
Hahah, Billie! XD
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 27 feb, 2011 13:55 |
|
Beata
Elev |
27 feb, 2011 17:37 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Piggelin: I Harry and the potters låt sjunger dom "Draco Malfoy what´s your problem?" men jag råkade sjungar "J.K. Rowling what´s your problem?" HaHa! ♏︎ 27 feb, 2011 17:49 |
Forum > Harry Potter > Haha^^ We are the HP nerds
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen