Okej detta var kul!
Forum > Harry Potter > Okej detta var kul!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
jag var inne för några dagar sen på låg stadiet jag gick på och då så sprang de runt och skrek osv, och sen sa min gamla fröken" när Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor" jag"
det där visste jag inte det lät bara..... skumt, typ.....XD 15 nov, 2012 19:26 |
|
TeamEdward
Elev |
Skrivet av viktor: jag var inne för några dagar sen på låg stadiet jag gick på och då så sprang de runt och skrek osv, och sen sa min gamla fröken" när Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor" jag" det där visste jag inte det lät bara..... skumt, typ.....XD ? Fattar inte?
15 nov, 2012 20:25 |
|
RANGVALD
Elev |
Detta inlägg drog 2 poäng från Gryffindor.
vilken onödig tråd. jag tror inte att det är någon här på mugglarportalen som förstod var du menade.
15 nov, 2012 21:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Hahaha, vad roligt
Varje gång jag besöker min gamla skola och ser de små skrikande barnen tänker jag: "Go get a HP-book." XD ![]()
15 nov, 2012 21:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Öhm...ni skulle bli förvånade om ni snokade runt lite på min gamla skola och upptäckte vad som är inristat på väggar och anslagstavlor över allt...0.0
*små busiga jan och EMELESEL från klass 3.....* 15 nov, 2012 21:33 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av RANGVALD: det tror dock jagvilken onödig tråd. jag tror inte att det är någon här på mugglarportalen som förstod var du menade. 15 nov, 2012 22:15 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Mina lärare kommer också ihåg mig som den där som läste allt för tjocka böcker i allt för ung ålder.
Jag läste Jan Guillou i trean. XD Och så Harry Potter såklart. 16 nov, 2012 23:26 |
|
PureSlytherin
Elev |
Min fröken kallade mig för sin högra hand när jag gick på lågstadiet för jag skrev så mycket.
Minns att jag blev jättestolt.
17 nov, 2012 00:00 |
|
TeamEdward
Elev |
17 nov, 2012 08:57 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av TeamEdward: viktor menade att han besökt sin gamla skola och hans gamla lärare hade en massa små barn sprungit runt och skrikit, och då hade läraren sagt: "När Viktor gick här höll han inte på så här han skrev bara Harry Potter sagor." Men hallå, kan någon förklara?! Enklare att förstå? ![]()
17 nov, 2012 10:09 |
Forum > Harry Potter > Okej detta var kul!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen