Pulkor, eller något c:
Forum > Mugglarportalen > Pulkor, eller något c:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo, som rubriken antyder fick jag en idé om att Weasleys vassa vintervaror kanske skulle kunna sälja pulkor. Det skulle kunna finnas några olika pulkor. Några som är dyrare och andra som är billigare. Dem dyraste skulle såklart vara bäst medans dem lite billigare ha en lite sämre prestanda.
Sen om man nu skaffat en pulka så kanske man skulle kunna köra mot någon annan medlem. Kanske ner för en snöbacke med olika hinder. Typ: stenar, granar etc. Dem som hade snabbast tid skulle vinna och få vinna 1 G (som i duellerna) c: Jag vet att något sådant här tar väldigt lång tid att fixa så kanske nästa jul? låter det för övrigt som en kul idé? 12 nov, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Jaaa
13 nov, 2012 07:51 |
|
Savi
Elev |
13 nov, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
Det var ju en superkul idé! Men precis som du sa så tar ett spel väääldigt lång tid att göra. Men som sagt, en bra idé!
13 nov, 2012 09:31 |
|
Puffsy
Elev |
13 nov, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Vilken rolig idé skulle vara superkul!
13 nov, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Vilken rolig och jättekul idé
14 nov, 2012 16:32 |
|
Danzi
Elev |
14 nov, 2012 16:33 |
|
Miss_F
Elev |
14 nov, 2012 16:39 |
|
malcolmadela
Elev |
14 nov, 2012 16:44 |
Forum > Mugglarportalen > Pulkor, eller något c:
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen