Ser ingen att jag gjort en tråd?!?
Forum > Mugglarportalen > Ser ingen att jag gjort en tråd?!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NeaLi
Elev |
Nu har det hänt 2 gånger och jag är lite trött på det.
Antingen ser ingen den. Eller så är dom alldeles för ointressanta -.-' Antagligen kommer ingen att se det här heller!!! Hjälp? vetefan vad jag ska skriva här 11 nov, 2012 14:24 |
|
Savi
Elev |
11 nov, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Klart vi ser att du ha gjort en tråd
11 nov, 2012 15:18 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Eftersom att folk kommenterar trådar så puttas dem innan ned för att göra plats för den som nyss kommnterades.
Så dina trådar försvinner helt enkelt i virrvarret. m du vill att folk ska se dem kan du fungera över om du lägger trådarna i rätt kategori, och villken tid du lägger upp dem. Tidigt på morgonen är inte så många uppe och är inloggade. 11 nov, 2012 15:21 |
Forum > Mugglarportalen > Ser ingen att jag gjort en tråd?!?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen