Rolla ? :)
Forum > Fanfiction > Rolla ? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SirGingerFish
Elev |
Är ny här o.s.v. , hur är det med rollande ? Är det något som försegår här ?
Någon som skulle vilja rolla med mig? Behöver inte alls vara HP . 11 nov, 2012 01:04 |
|
Dragonflies
Elev |
Ja, det finns rollspel här, men inte i fanfictionforumet. Kolla i det forum som heter Quidditchplanen så ser du en egen kategori för rollspel.
11 nov, 2012 01:07 |
|
SirGingerFish
Elev |
Taaack
11 nov, 2012 01:10 |
|
Dragonflies
Elev |
Det var så lite
11 nov, 2012 01:15 |
|
Lolly0101
Elev |
Tack alla
11 nov, 2012 08:14 |
|
Caty Delacour
Elev |
11 nov, 2012 09:37 |
Forum > Fanfiction > Rolla ? :)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen