VILKA BÖCKER GRÄT DU TILL?
Forum > Harry Potter > VILKA BÖCKER GRÄT DU TILL?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, jag satt nyss och läste lite i den flammande bägaren, och jag fick seriöst tårar i ögonen då jag såg att ingen trodde på honom när han sa att det INTE var han som satte sitt namn i flammande bägaren. Och alla kränker honom, tidningen ljuger, folk undviker honom... Det blev bara för mycket!
Jag vet att jag är konstig... Men åter till frågan, vilka böcker grät du till? Och då menar jag Harry Potter-böcker. Fast kom snälla inte med spoilers, eftersom jag bara liger på den fjärde boken 10 nov, 2012 22:57 |
|
bullen289
Elev |
Grät inte till böckerna bara till filmerna!
11 nov, 2012 00:33 |
|
Dragonflies
Elev |
Svårt att inte spoila
Grät inte till någon bok, okänslig som jag är gråter jag aldrig till filmer/böcker/livshistorier/andras olycka. Men en händelse i sista boken fick mig att nästangråta. Ni som inte läst sista boken, läs INTE i spoilern! Spoiler: Tryck här för att visa! 11 nov, 2012 00:40 |
|
Borttagen
|
Jag grät inte till nån bok eller film
11 nov, 2012 09:51 |
|
Borttagen
|
alltså jag grät inte, men jag blev typ mållös flera gånger i sista
dessutom blir jag jätterörd i filmen när den där scenen då harry frågar ''why are you still here?'' och hans mamma svarar ''we never left'' ♥ 11 nov, 2012 11:39 |
|
chokladglasyr
Elev |
Minns inte helt hundra
the ones that love us never really leave us <3 11 nov, 2012 11:58 |
|
Hermione :D
Elev |
Jag har gråtit mest till filmerna, men i böckerna grät jag lite när Sirius och Dobby dog och när Harry mötte Remus, Sirius, James och Lily i Den förbjudna skogen...
11 nov, 2012 13:19 |
|
Erica
Elev |
11 nov, 2012 15:34 |
|
bubblez
Elev |
Femman för att Sirius dog och sjuan, för
att jag var så ledsen att böckerna var slut.. 24 nov, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Femman. Några sidor i den boken har fläckar av tårar
25 nov, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen