Äger du någon HP pryl?
Forum > Harry Potter > Äger du någon HP pryl?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ikilledsiriusblack
Elev |
Jag äger ett underbart deathly hallows halsband som jag har på mig jämt och vaktar med livet. Har du några HP prylar och vart köpte ni dom?
Funderar nämligen på att köpa in lite mer grejer! 10 nov, 2012 15:22 |
|
BlondaHermione
Elev |
Remus Lupins trollstav, Ravenclaw-halsduk, en tom Bertie Botts-ask samt en tom chokladgrodeask, tre affischer, en liten, en normalstor (ett uppslag) och en ganska så stor affisch och en Marodörkarta
10 nov, 2012 15:24 |
|
Ikilledsiriusblack
Elev |
Oj oj oj! Sjukt avis!
Vart köpte du allt? 10 nov, 2012 15:29 |
|
Molly Tonks
Elev |
Har bara två affischer (fast en har gått sönder D; ) och... Haha, det var allt som jag kom på nu xD Fast jag vet att jag har mer
HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
10 nov, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
jag har typ ingenting, alla böcker och filmer men det är typ det
eller jo en massa lego också! 10 nov, 2012 15:41 |
|
Ginny00
Elev |
Alla böcker och filmer (på svenska, engelska och så en på tyska och en på italienska)
Sista filmen på Bluray, vann på pottermässan Skiva med Pussycat Dolores Harry Potter-smycken, gjorda av Ally Regins och kinshaw Ginny Weasleys trollstav Gryffindorhalsduk Dumbledores kontor i lego Ginny som legogubbe Gryffindorknapp ehehe... jomen.. jo, några stycken.. 10 nov, 2012 15:58 |
|
Hedvig9812
Elev |
Alla böcker, alla filmer, och alla ljudböcker. Hermiones trollstav jätte många affischer och mycket mer !
You say school, I say Hogwarts. 10 nov, 2012 16:33 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Nej, faktiskt inte, så skämmigt av mig...
Så vidare inte böckerna och filmerna räknas, för då har jag 17 hp grejer Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 nov, 2012 17:18 |
|
chokladglasyr
Elev |
Jag har:
Vimpel med Hogwarts-symbolen köpt på roligaprylar.se Gryffindor-mössa också köpt på roligaprylar.se Tjocktröja med Dumbledore, Fawkes och Hogwarts på från amazon.com Sirius Blacks trollstav som jag fick av bästis som vart i Orlando (avis om något!) The tales of beedle the bard från adlibris.se Fantastic beasts and where to find them, också från adlibris.se Väggklocka med Dödsrelikerna-symbolen som jag gjort på slöjden haha Tror det var allt! the ones that love us never really leave us <3 10 nov, 2012 17:30 |
|
minisa
Elev |
Det fanns 2 tröjor som jag jätte gärna ville ha som jag hittade på nätet men man kunde inte köpa till sverige D:
Men nej Kram till er ^~^ 10 nov, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen