Beröm till skaparen av Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Beröm till skaparen av Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piccadilly
Elev |
Har inte varit medlem här många timmar, men trots detta så känner jag att jag måste skicka ett stort gnistregn över skaparen och ni andra som håller sidan igång!
När jag var liten (*host* yngre *host*) så hängde jag på en sida som hette hogwarts.nu dag som natt. När sidan sedan lades ner pga ekonomiska skäl så var jag otroligt ledsen; där hade jag massvis med Potterpals som jag pratade med hela tiden och delade i stort sett allt och ingenting med. (Dessutom hade dom en frågesport som jag aldrig lyckades få full pott på, hur mycket jag än försökte... Och så hittade jag hit, av en ren slump! Ju mer jag rör mig här på sidan så inser jag att det här liknar mitt gamla hoqqy på många sätt och vis - samtidigt som det är annorlunda. Grafiken är långt ifrån fulländad, men det känns bra! Det är hemtrevligt och mysigt, precis som Hoqwarts ska vara! Jag börjar återfå ett slags hopp om att den här sidan kommer ge mig lika mycket glädje som Hoggy gjorde för flera år sedan! (Och tänk vad glad jag blev när jag hittade frågesporten... Med dessa ord vill jag bara säga tack, tack, TACK till alla er! Ni är underbara! ♥
10 nov, 2012 06:33 |
|
Borttagen
|
Mugglis är underbart.. Du kommer älska det mer och mer för varje dag! Börja prata med folk, häng i forumen m.m.
Och välkommen hit! ♥ 10 nov, 2012 08:10 |
|
Borttagen
|
åh välkommen! är också relativt ny, gick med typ i juli. Haha jag hängde också lite på hoggy, dock var jag jätteliten och förstod inte så mycket och min bror skötte mitt account haha
10 nov, 2012 15:38 |
|
Tonks_xD
Elev |
Åh, välkommen! Jag var aldrig medlem på hoverats.nu men jag har hört att många har pratat om det. Jag håller iaf med!
![]()
10 nov, 2012 15:54 |
|
Nevira Enger
Elev |
10 nov, 2012 16:13 |
|
Ginny00
Elev |
Välkommen hit, du kommer inte ångra dig! ♥
10 nov, 2012 16:16 |
|
Godrica
Elev |
Hjärtligt välkommen ska du vara! Jag hoppas att du ska trivas här och ha det gött.
Jag vill även berömma de som håller igång sidan och skaparen med lite andra ord, men håller med orden du skrev Jag tycker att sammanhållningen är viktig på en hemsida, och den finns här. Det här är första hemsidan jag besöker som har bra sammanhållning! Jag är glad för att jag hittat nån sådan hemsida. Äntligen! Det var mina ord, som jag ville förmedla. Kram 10 nov, 2012 16:18 |
Forum > Mugglarportalen > Beröm till skaparen av Mugglis!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen