spel iconen till vänster
Forum > Mugglarportalen > spel iconen till vänster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
de slog mig en idé igår kväll efter jag stängde av datorn, kom inte på hur spel iconen såg ut helt, men fick för mig att det var de tre quidditch målen som icon, men ser nu när jag loggar in att det visst är ett par tärningar, så jag tänkte, Varför inte (om tid finnes) att ändra om iconen för spel till quidditch målen..
Vad tänker ni när ni läser just om detta? 9 nov, 2012 13:41 |
|
Seriously
Elev |
Jo, absolut! Det låter som en bra idé! Quidditch-målen är ju mer relaterade till Harry Potter-världen.
Dessutom hade det även varit kul med en Quidditch-spel här på Mugglis. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 nov, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Hm.. Ja alltså, det är en väldogt bra idé! Jag tror tärningarna blir lite tydligare, men vi är ju trots allt potterheads och det är alltid trevligt med lite extra HP stämning
Kan dock hända att folk går dit och tror att de ska hitta ett quidditchspel. 10 nov, 2012 08:14 |
|
Li
Biträdande rektor |
Om jag inte minns helt fel är det ungefär exakt den ikon som fanns på hogwarts.nus spelsida som du beskriver
without something there is no nothing 10 nov, 2012 10:44 |
Forum > Mugglarportalen > spel iconen till vänster
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen