Förslag på olika spel..
Forum > Mugglarportalen > Förslag på olika spel..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har kikat runt i forum och sett att de är fler som vill ha lite mer "spel" på sidan. har sett ex på "kasta bok genom Myrtle" och Drakdueller.
Sen har vi ju den idén jag kom med förut från en tidigare användare (bort tagen), att få användning av kvastar, att skapa lag och sedan utmana andra lag. Nu tänkte jag fråga er andra. Vad har ni förslag på för eventuella spel ni vill se här på mugglis? 8 nov, 2012 16:42 |
|
xwes
Elev |
8 nov, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
En äppelspel därr man eter äpplen på tisdaggar!!!!
8 nov, 2012 20:38 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Ett spel tar otroligt mycket tid att fixa! De är inte bara att slänga ihop de! Jag läste någonstans att de tog 1 år att göra Lockmans Duellklubb! Sedan är Efra vuxen och måste nog försörja sig! Så vi ska vara glad att sidan faktiskt har spel och förslag är ju jättebra, men vi kan verkligen inte förvänta oss att vi ska få några spel! Jag är ganska nöjd som de redan är och tycker inte alls att jag spenderar särskilt mycket tid vid spelen! Så vi ska inte vara otacksam för de vi har!
8 nov, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celest Gaunt: Ett spel tar otroligt mycket tid att fixa! De är inte bara att slänga ihop de! Jag läste någonstans att de tog 1 år att göra Lockmans Duellklubb! Sedan är Efra vuxen och måste nog försörja sig! Så vi ska vara glad att sidan faktiskt har spel och förslag är ju jättebra, men vi kan verkligen inte förvänta oss att vi ska få några spel! Jag är ganska nöjd som de redan är och tycker inte alls att jag spenderar särskilt mycket tid vid spelen! Så vi ska inte vara otacksam för de vi har! det känner jag mycket väl till att spel tar väldigt långtid att göra, men när man ser att folk har lite idér kan man spekulera runt de hela, och komma med idéer, och när intresset finns att vidareutveckla lite HP-spel till mugglis så kan de vara kul att se vad andra skulle vilja att de fanns och bolla sedan idéer mellan de som fixar med spelen. Det är mer bara en idé på vad andra skulle vilja se, som min idé att vidareutveckla så man får användning utav kvastarna man köper. Sen att man har alla spelförslag i en enda tråd gör de enkelt att se vad andra har för idéer än att det skapas nya trådar om just detta, annars kan man leta bra långt tillbaka och inte hitta. 8 nov, 2012 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 9 kl. 13:37
|
|
Danzi
Elev |
8 nov, 2012 20:53 |
|
fox
Elev |
Ja det är sant
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
8 nov, 2012 22:17 |
|
salinix55
Elev |
Det skulle vara kul om man typ samlade in mugglarsaker till Mr. Weasley från olika rum, vet inte hur men på något sätt
9 nov, 2012 15:35 |
|
Danzi
Elev |
Jag har en idé..
Beskrivning: Draco Malfoy har stökat till i Troférummet och har nu lurat in stackars Neville dit. Draco har sagt till Filch att någon stökat till i rummet. Filch är påväg och Neville har massor att städa upp.. Uppgift: Hjälp Neville att städa upp innan Filch upptäcker er, men skynda er, tiden är knapp! Lyckas man städa upp i rummet inom en viss tid så får man elevhemspoäng ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
9 nov, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Jag har en idé.. Beskrivning: Draco Malfoy har stökat till i Troférummet och har nu lurat in stackars Neville dit. Draco har sagt till Filch att någon stökat till i rummet. Filch är påväg och Neville har massor att städa upp.. Uppgift: Hjälp Neville att städa upp innan Filch upptäcker er, men skynda er, tiden är knapp! Lyckas man städa upp i rummet inom en viss tid så får man elevhemspoäng Det lät kul! Men hur städar man? Och jag vet att det tar jättelång tid att fixa och att det inte är säkert att det blir, jag är bara lite nyfiken. 9 nov, 2012 16:15 |
Forum > Mugglarportalen > Förslag på olika spel..
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen