"SMAKAR?!?!"(POLL).
Forum > Mugglarportalen > "SMAKAR?!?!"(POLL).
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seafeather
Elev |
Det står "Bertie Bott`s bönor i alla smakar"...oWo
Se ovanstående meddelande. 7 nov, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Jag har hört att Erfa fick IG i rättstavningsproven i skolan. Han döpte även sidan till Muglarportalen innan jag rättade till det.
7 nov, 2012 22:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har hört att Erfa fick IG i rättstavningsproven i skolan. Han döpte även sidan till Muglarportalen innan jag rättade till det. Haha, duktigt xD Tror att jag också rättat stavfel ett par gånger, så det där med IG kan nog stämma 7 nov, 2012 22:34 |
|
Li
Biträdande rektor |
Råkar ju dock vara jag som skrivit det och slank lite med tangenterna
Sen kanske man inte ska hålla på att "skämta" om sånt ni skämtar om, även om jag kan förstå att det är med glimten i ögat kan folk faktiskt ta illa upp. without something there is no nothing 7 nov, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Bra upplysning tänkte inte på det men man ska inte skämta om sånt, det är många som har svårt att stava
8 nov, 2012 14:28 |
|
Seafeather
Elev |
Skrivet av Li: Råkar ju dock vara jag som skrivit det och slank lite med tangenterna Sen kanske man inte ska hålla på att "skämta" om sånt ni skämtar om, även om jag kan förstå att det är med glimten i ögat kan folk faktiskt ta illa upp. Ursäkta Li ^^ Se ovanstående meddelande. 8 nov, 2012 20:03 |
Forum > Mugglarportalen > "SMAKAR?!?!"(POLL).
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen