Nya Drakar?
Forum > Mugglarportalen > Nya Drakar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Är det bara jag som tycker att det hade varit roligare med flera drakar? De här fyra drakarna är de som omnämns mest just på grund av turneringen men jag hade gärna sett fler raser
Ex Norsk ryggdrake (Norbert) eller Japanska drakar ^^ jag hade jätte gärna velat ha fler sorter att välja på ![]()
6 nov, 2012 10:01 |
|
Borttagen
|
Ja japanska drakar skulle då jag vilja ha
6 nov, 2012 12:11 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Ja, det skulle vara jättekul med nya drakar! Och det behöver ju inte vara bara sånna som finns i böckerna
Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 6 nov, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Jaaa, tycker vi skka ha en speciell Mugglisdrake. Den kan vara extra dyr
6 nov, 2012 19:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: wow vilken underbar ide Jaaa, tycker vi skka ha en speciell Mugglisdrake. Den kan vara extra dyr jag vill ha en vattendrake med ^^ ![]()
6 nov, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaaa, tycker vi skka ha en speciell Mugglisdrake. Den kan vara extra dyr Dyrast på hela mugglis ;D haha 6 nov, 2012 20:25 |
|
Obliviate_
Elev |
*håller med i det som sagts tidigare i tråden*
6 nov, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: wow vilken underbar ide Jaaa, tycker vi skka ha en speciell Mugglisdrake. Den kan vara extra dyr jag vill ha en vattendrake med ^^ JAG VEEET 6 nov, 2012 20:28 |
|
malcolmadela
Elev |
6 nov, 2012 20:34 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaa, tycker vi skka ha en speciell Mugglisdrake. Den kan vara extra dyr awesome
6 nov, 2012 20:54 |
Forum > Mugglarportalen > Nya Drakar?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen