Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Professor R.J. Lupin

Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej, jag medger det nu, och därmed basta: I've got a thing for Lupin 8D Jag tycker att han är väldigt attraktiv, han är så charmig! Dessutom så är han en mycket bra lärare. Too bad he resigned ;-; Han är en av mina favoritlärare på Hogwarts, definitivt! ♥ Now who's with me?

22 feb, 2011 22:05

Borttagen

Avatar


HAn är ju bästa läraren på Hogwarts!

22 feb, 2011 22:06

The Noble Lion
Elev

Avatar


Jag tycker att han verkar vara en väldigt bra lärare, antagligen den bästa läraren i försvar mot svartkonst skolan någonsin haft... Han verkar också väldigt snäll, han är nog en av mina favorit lärare på Hogwarts också!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

22 feb, 2011 22:07

Borttagen

Avatar


jag håller med han är en av mina favorit lärare på hogwarts ♥

22 feb, 2011 22:14

Borttagen

Avatar


Jag älskar hur han säger "hello" när Neville träder fram för att berätta vem/vad han fruktar mest under en Defense against the dark arts-lektion. Har någon lagt märke till det?

"Let me explain. Neville, would you join me, please? Come on, don't be shy. Come on. Come on! Hello."

Haha ♥

22 feb, 2011 22:26

NEWBORN
Elev

Avatar


Håller med dig till 100%, och jag tycker på något konstigt sätt att han är attraktiv :$, han är så charmig och vänlig. MEn det är synd om honom, att han aldrig fått något arbete, synd att han bara varade ett år som lärare :''(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2ng64oi.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mniqz9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2Fbgd8qa.gif

22 feb, 2011 22:33

Borttagen

Avatar


Jag blev också lite förvirrad när jag upptäckte att jag fann honom som attraktiv, för han var ju en medelålders lärare på Hogwarts! Hade alltid tyckt om honom för hans personlighet och hans försök till att hjälpa Harry, han sågs alltid som något av en hjälte i mina ögon. :3 Det var på senare år som jag fattade tycke för honom på ytterligare ett vis. Han har ett väldigt unikt ansikte! I particularly like his eyes and his lips, de är fina. ♥

22 feb, 2011 22:40

Detta inlägg ändrades senast 2011-02-25 kl. 19:22
Antal ändringar: 2

GredForge
Elev

Avatar


Han e jetesöt c:

Neither one can live if the other survives

22 feb, 2011 23:19

Borttagen

Avatar


Absolut! Han är mys, hade varit underbart att han honom som lärare. Fast jag tror inte att jag hade kunnat koncentrera mig så mycket då, hehe ;}

23 feb, 2011 09:33

Alhomora
Elev

Avatar


Han e ju bäst!!

~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s

23 feb, 2011 09:38

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin

Du får inte svara på den här tråden.