Husdjuren
Forum > Mugglarportalen > Husdjuren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Är det bara jag som tycker att det är lite orättvist mot husdjuren att man inte kan mata och klappa dom medans man kan det mot drakarna?
3 nov, 2012 12:06 |
|
PureSlytherin
Elev |
3 nov, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Jo håller med faktiskt, det känns mer värt att ha ett husdjur då precis som drakarna
3 nov, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Håller med!
3 nov, 2012 13:11 |
|
fox
Elev |
Håller också med
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
3 nov, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Håller verkligen med annars så är det ju ingen ide att ha dom förutom att dom är så otroligt söta!
5 nov, 2012 01:31 |
|
Hotissue
Elev |
Jag tycker att det är bra som det är
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 nov, 2012 06:57 |
Forum > Mugglarportalen > Husdjuren
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen