minus poäng!
Forum > Mugglarportalen > minus poäng!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bullan
Elev |
alltså jag tycker att prefekter, lärare och folk från staff ska kunna dra av poäng precis som i böckerna, alltså om det är någon som är elak på en tråd
3 nov, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bullan: alltså jag tycker att prefekter, lärare och folk från staff ska kunna dra av poäng precis som i böckerna, alltså om det är någon som är elak på en tråd Det kan de redan 3 nov, 2012 11:33 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Vi kan dra av och ge folk poäng.
Så om man skriver väldigt bra saker i forumen kan man få poäng, dem hjälper elevhemmet i elevhemskampen. ^^ 3 nov, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Som ovanstående säger, det går. Jag tror bara att människor här på mugglis är väldigt snälla hehe
3 nov, 2012 12:03 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Jag har då sett flera som har fått avdrag faktiskt, men viktigast är ju att man sköter sig i forumet
3 nov, 2012 15:10 |
|
Tonks_xD
Elev |
3 nov, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Jag har fått avdrag ^-^
3 nov, 2012 15:54 |
|
Tonks_xD
Elev |
3 nov, 2012 15:56 |
|
Miss_E
Elev |
3 nov, 2012 16:11 |
Forum > Mugglarportalen > minus poäng!
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen