Vilken besvärjelse?
Forum > Harry Potter > Vilken besvärjelse?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
albin black
Elev |
Vilken besvärjelse är eran favorit???
min är Expeliarimus A.B 2 nov, 2012 17:09 |
|
LauraTree
Elev |
Hmm, vet inte riktigt...
Jag gillar Lumos, Expecto Patronum och Wingardium Leviosa, men även många fler! 2 nov, 2012 17:14 |
|
Pond
Elev |
Aresto Momentum, Expulso, Episkey och Expecto Patronum. :3
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 2 nov, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Många. ♥
2 nov, 2012 19:21 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
2 nov, 2012 19:35 |
|
ellinorsaxidehn
Elev |
expelliamus :d
2 nov, 2012 19:43 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Salvio Hexia
Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 2 nov, 2012 20:25 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Expelliarmus är min älsklingstrollformel. Ibland gör man den på skoj bara för att se sin patronus♥
Imagination and dreaming is my life 2 nov, 2012 20:32 |
|
Lisen563
Elev |
Expecto Patronum, Accio
2 nov, 2012 20:36 |
|
MissLollo
Elev |
Accio - tänk vad skönt att få alla sina saker flygande till sig? Min iPod skulle inte försvinna så lätt heller :3
2 nov, 2012 20:42 |
Forum > Harry Potter > Vilken besvärjelse?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen