Håller nån med?
Forum > Harry Potter > Håller nån med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Jag tycker att Harry borde ha blivit ihop med Hermione och ron me dluna typ
1 nov, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Näh jag tycker att Draco och Luna skulle bli ett sött par. ♥
1 nov, 2012 17:24 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Näh jag tycker att Draco och Luna skulle bli ett sött par. ♥ ja det har du rätt i! båda är blonda och skulle passa sjukt bra 4 nov, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag kan faktiskt aldrig låta bli att shippa Harry och Hermione när jag läser delen då de jagar Horrokruxer och Ron inte är med. Jag tycker att Harry och Ginny är ett jättebra par i boken, men efter att jag såg de sista filmerna har jag tyckt att de inte passade lika bra tillsammans. Önskar att jag kunde haft kvar den bilden jag hade innan jag såg filmen, heh
4 nov, 2012 22:24 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag har alltid shippat Ron♥Hermione XD De är ju så söta ihop; den fräknige, lite halvdumme killen som inte är så värst bra i skolan men har mycket kunskaper om trollkarlsvärlden. Och den ljusbrunhåriga, pluggande, prydliga tjejen som är bäst i alla ämnen men kommer från en mugglarfamilj.
ROMIONE ♥ ![]()
4 nov, 2012 22:38 |
|
Ella/Ron
Elev |
Nej, Hermione och Ron är ett jättebra par.
Och Ron och Luna känns sådär. Kanske skulle bli ett bra par men Ron passar med Hermione. qqqaqqNah 5 nov, 2012 21:15 |
|
Jossan
Elev |
Nej absolut inte! Förstår att du kan tänka så i och med alla "moments" som finns mellan Hermione och Harry i del 1 men det har ändå alltid funnit mer gnista mellan Ron och Hermione! De är spännande på något sätt
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 5 nov, 2012 21:30 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
nej, jag gillar Harry/Luna och Ron/Hermione
Drarry är ok också. "Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 6 nov, 2012 04:06 |
|
Borttagen
|
jag tkr att allt det blev rätt. inte för att Ginny är så awesome direkt men jag gillar att det gör att Harrys barn blir kusiner till Ron och Hermiones barn plus att jag vet ingen direkt som skulle passa bättre. utom Luna då, men hon tkr jag skulle blivit ihop med Neville
6 nov, 2012 06:58 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Ron och Hermione är ett fint par. Dem är så söta ihop.
Ginny och Harry är också ett sött par. Men Luna och Neville hade vart söta i hop. 6 nov, 2012 07:22 |
Forum > Harry Potter > Håller nån med?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen