Tänk att dom tjänade...
Forum > Harry Potter > Tänk att dom tjänade...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RoseElm30771
Elev |
Hejsan!
Rubriken säger ju ganska mycket men tänk att Daniel Radcliffe får 41 miljoner dollar, Rupert Grint 30 miljoner dollar och Emma Watson 30 miljoner dollar. Är det rättvist att de ska få så mycket pengar? 1 nov, 2012 11:37 |
|
95mas
Elev |
Det tycker jag inte eftersom alla skådespelare får väldigt bra betalt och dem jobbar hårt för pengarna.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 nov, 2012 14:34 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Rättvist och rättvist, det finns ju jobb som man borde få mer pengar för än man gör idag, men de jobbade hårt för pengarna
![]()
1 nov, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
De har ju jobbat hårt med filmerna så jag tycker det är rätt att dom ska få mycket pengar men kanske inte så mycket.
1 nov, 2012 14:38 |
|
pardus
Elev |
De fick ju nästan ge upp en normal barndom och allt det där. Sedan måste det vara otroligt svårt att vara skådespelare.. Enligt mig förtjänar de vartenda öre.
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 1 nov, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Tycker nog inte att någon människa förtjänar så mycket pengar. Tragiskt egentligen att man kan tjäna så mycket på att vara med i en film.
Att dom "offrade" en normal barndom var ju bara deras eget val. 1 nov, 2012 15:02 |
|
rosea
Elev |
Ja, de tjänar mer än t. ex advokater och kirurger, och de är högutbildade, medan skådespelarna nästan inte har nån utbildning alls, så jag tycker inte de borde få så mycket pengar
TEBAKS IGEN 1 nov, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Sjukt mkt pengar, och mina vänner sin tycker jag är rik för att min pappa tjänar en miljon varje år!
1 nov, 2012 18:35 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Alltså, det är ju rättvist, eftersom att de har arbetet och kämpat för att få fram pengarna. Och jag menar, man kan ju inte säga att man inte tycker det är så jätteorättvist. Dem har ju jobbat för det.
1 nov, 2012 18:37 |
|
GinnyLover
Elev |
Hmm... De gav ju upp sin barndom, men som sagt var det deras val! Men de har ju jobbat väldigt hårt för det, så både ja och nej!
Men jag tycker att de borde skänka en viss summa i månaden/året till nån fond. Vad tycker ni? 8 maj 2013 ♥ 1 nov, 2012 18:44 |
Forum > Harry Potter > Tänk att dom tjänade...
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen