Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP

Forum > Mugglarportalen > HP

Användare Inlägg
Hedvig9812
Elev

Avatar


In borde ha en smilies som har lilla hår för TONKS
! ♥

You say school, I say Hogwarts.

31 okt, 2012 23:43

Borttagen

Avatar

+2


Tycker man ska ha en smiley som ser ut som Hedwig. ♥

1 nov, 2012 10:17

Borttagen

Avatar


Ja Hedwig saknas !

1 nov, 2012 15:49

Boba
Elev

Avatar


Jag tycker att det borde finnas en Dobby-smiley.

1 nov, 2012 17:41

viktor
Elev

Avatar

+1


Instämmer med alla tre: Boba, Honungskakan och Hedvig9812

1 nov, 2012 18:12

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Tycker det borde finnas smileys för alla marodörer och Lily, eller åtminstone marodörkarta-smiley

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

28 dec, 2012 23:08

Puffsy
Elev

Avatar


Dobby, hedwig, ...en drake xD, FENIX!!
-smileysar behövs så jag kan droga dem xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fec8c9b363ea104cbc838749502124dfd%2Ftumblr_ne0uedEHC91txlrcro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fd549858fc17cc066a5b9afe242781908%2Ftumblr_mya4vjjaip1r922azo1_500.gif

28 dec, 2012 23:26

Kalas98
Elev

Avatar


Skrivet av Boba:
Jag tycker att det borde finnas en Dobby-smiley.


Japp det borde det finnas

I live halfway between reality and fantasy at all time...

29 dec, 2012 18:22

Forum > Mugglarportalen > HP

Du får inte svara på den här tråden.