Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad är menigen ed trollen?

Forum > Mugglarportalen > Vad är menigen ed trollen?

1 2
Användare Inlägg
rosea
Elev

Avatar


Ja, vad är meningen med trollen? Är det bara för kul eller får man nåt när man har samlat ihop tillräckligt många eller va?

TEBAKS IGEN

29 okt, 2012 09:33

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag vet inte säkert, men jag har sett ett trollbekämpningsmärke en gång, så kanske får man det. Annars tror jag att dte är mest en kul grej.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

29 okt, 2012 09:34

Borttagen

Avatar


För att ha kul. och om man hittar riktigt många kan man ju komma med på topplistan. och den som vinner får något pris, så var det förra året iallafall.

29 okt, 2012 09:35

Borttagen

Avatar


En kul grej liksom, som ett spel kan man säga

29 okt, 2012 15:15

Boba
Elev

Avatar


Jag tror att den som vann förra året fick en trollstav i valfri färg.

29 okt, 2012 17:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Boba:
Jag tror att den som vann förra året fick en trollstav i valfri färg.


Ja så var det nog Vann Li eller för hon har en rosa stav? Hennes stav är så snygg!

29 okt, 2012 21:40

cikki
Elev

Avatar


Jag tror att Li fick sin färgade atav för att hon är Biträdande rektor.

29 okt, 2012 21:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Jag tror att Li fick sin färgade atav för att hon är Biträdande rektor.


Jaha hon förtjänar den verkligen tycker jag!

29 okt, 2012 21:51

Solkatten
Elev

Avatar


Dante vann förra året...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 okt, 2012 21:55

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
Jag tror att Li fick sin färgade atav för att hon är Biträdande rektor.


Jaha hon förtjänar den verkligen tycker jag!
jag tror det i alla fall....

29 okt, 2012 21:56

1 2

Forum > Mugglarportalen > Vad är menigen ed trollen?

Du får inte svara på den här tråden.