Vad är menigen ed trollen?
Forum > Mugglarportalen > Vad är menigen ed trollen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rosea
Elev |
Ja, vad är meningen med trollen? Är det bara för kul eller får man nåt när man har samlat ihop tillräckligt många eller va?
TEBAKS IGEN 29 okt, 2012 09:33 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag vet inte säkert, men jag har sett ett trollbekämpningsmärke en gång, så kanske får man det. Annars tror jag att dte är mest en kul grej.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 29 okt, 2012 09:34 |
|
Borttagen
|
För att ha kul. och om man hittar riktigt många kan man ju komma med på topplistan. och den som vinner får något pris, så var det förra året iallafall.
29 okt, 2012 09:35 |
|
Borttagen
|
En kul grej liksom, som ett spel kan man säga
29 okt, 2012 15:15 |
|
Boba
Elev |
Jag tror att den som vann förra året fick en trollstav i valfri färg.
29 okt, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
29 okt, 2012 21:40 |
|
cikki
Elev |
Jag tror att Li fick sin färgade atav för att hon är Biträdande rektor.
29 okt, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Jag tror att Li fick sin färgade atav för att hon är Biträdande rektor. Jaha 29 okt, 2012 21:51 |
|
Solkatten
Elev |
29 okt, 2012 21:55 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tror det i alla fall....Skrivet av cikki: Jag tror att Li fick sin färgade atav för att hon är Biträdande rektor. Jaha 29 okt, 2012 21:56 |
Forum > Mugglarportalen > Vad är menigen ed trollen?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen