the Tales of the Beedle Bard
Forum > Harry Potter > the Tales of the Beedle Bard
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Okej, undrar bara om det finns nån som läst den? och om den i så fall var bra?
8 feb, 2010 19:24 |
|
Borttagen
|
JAG HAR! Den är jättemysig
9 feb, 2010 14:45 |
|
Erfa
Rektor |
Utav de tre sidoböckerna så är det nog den tråkigaste, eftersom den inte har så mycket att göra med resten av Harry Potter-världen, men som Harry Potter nörd måste man i alla fall ha läst den.
9 feb, 2010 22:10 |
|
Borttagen
|
Jag tycker den är hur bra som helst ^^ Mysig att ha högläsning ur, eller bara slå upp sin favoritsaga när man känner för det. Värd att köpa ^^
10 feb, 2010 18:07 |
|
leumas
Elev |
vart kan man köpa den??????
11 feb, 2010 16:14 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av leumas: vart kan man köpa den?????? Hört talas om google? Iaf, verkar finnas på SF-bokhandelns hemsida 11 feb, 2010 16:20 |
|
dani
Elev |
haha
11 feb, 2010 21:00 |
|
Leothil
Elev |
Jag gillar den enormt mycket!
Hej förresten This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com 12 feb, 2010 11:07 |
|
dani
Elev |
Skrivet av Leothil: Jag gillar den enormt mycket! Hej förresten haha okej... så Dumbledore har skrivit texter om berättelserna, ungefär som han gör i början av Quidditch genom tiderna? hejsan 13 feb, 2010 11:42 |
|
Leothil
Elev |
Skrivet av dani: haha okej... så Dumbledore har skrivit texter om berättelserna, ungefär som han gör i början av Quidditch genom tiderna? Ungefär så, ja This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com 13 feb, 2010 19:05 |
Forum > Harry Potter > the Tales of the Beedle Bard
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen